Uitbreiden website.

Hulpforum voor onderwerpen betreffende het werken op de site.

wat

1
0
No votes
2
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
 
Total votes: 0
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby paul » 21 Jun 2011 15:16

meerprijs voor badge aan niet betalende leden (weet ik nog niet zo goed maar sta er wel achter )


Dat zien jullie verkeerd: Korting voor betalende leden , gaat het waarschijnlijk worden. :mrgreen:
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Vvoister » 22 Jun 2011 22:15

Ik zal natuurlijk ook een duit in het contributiezakje doen. Dan zijn we al met 12. :D
Erik
Porsche 356 SC
User avatar
marc 356
Posts: 371
Joined: 06 Jan 2011 20:10
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby marc 356 » 24 Jun 2011 19:58

Ik wil ook wel een bijdrage betalen, laat maar weten hoeveel .
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby paul » 24 Jun 2011 20:42

Oke,
Zoals al eerder geschreven, blijf ik de basiskosten op me nemen en de site onderhouden tot ik het beu ben. Het resterende bedrag zullen we delen door het aantal donateurs en dat bedrag aanhouden als jaarlijks donatie.
We zitten nu op 87% van datalimiet dus we hebben nog even te gaan voordat ik actie moet gaan ondernemen om de limiet te verhogen. Tegen die tijd horen jullie wat de werkelijke kosten zullen zijn.
Verder kunnen er nog inkomsten gegenereerd worden uit de verkoop van de badge maar daarover meer op deze link:
viewtopic.php?f=10&t=1710&p=13259#p13259

Per 1 juli ben ik op vakantie. Traditiegetrouw zal er dan wel weer iets fout lopen met uploaden etc. :? maar ook op mijn vakantieadres hebben ze internet (thank God), dus wanneer er problemen zijn, laat me dat dan weten.
Bye, bye.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Lovepor
Posts: 18
Joined: 24 Aug 2009 19:58
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Lovepor » 25 Jun 2011 21:06

Ik doe ook graag mee....Ik lees altijd met plezier de verhalen en dan is het niet meer dan redelijk om een bijdrage te leveren. Heb overigens bewondering voor de kwaliteit van de website en voor alle bijdrages op de site....

MVG

Govert
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Richard » 25 Jun 2011 22:02

Hallo Govert,

Leuk dat je ook mee doet. Dat waarderen we!

groet,
Richard

'63 356B
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby E10 » 26 Jun 2011 21:21

:oops: :oops: :oops: sorry voor mijn late reactie....... als redelijk 'veel-foto-poster' betaal ik uiteraard mee. Zoals al eerder vermeld, stel ik mijn deel van ons badge-ontwerp graag ter beschikking voor fondsen werving.

Het mag best vermeld worden bij de avatar wie betaald en wie niet. Ik zou graag oude foto's erop willen laten. Ik gebruik de zoek functie tamelijk veel en vind het prettig als ik dan nog oude posts met foto's terug vindt.

Het idee om de foto's alleen voor betalende leden zichtbaar te maken vond ik eerst een goeie, maar....als ik tijden het browsen op andere forums terechtkom vind ik het ook wel prettig om daar zonder al te moeilijk te doen informatie vandaan kan plukken. Maar dat hoeven dan niet altijd meteen foto's te zijn. Het is wel duidelijk een stimulans om te gaan betalen.

Je kunt vanaf moment X bepalen hoeveel je nodig hebt voor het meest uitgebreide pakket. Dit deel je door het aantal donateurs. Vervolgens krijg je na X nog een aantal aanmeldingen die hetzelfde bedrag betalen. Het resterend bedrag zou je kunnen gebruiken om ritten mee te organiseren (en daarmee wordt wellicht het deelnemersveld vergroot, maar wellicht de animo voor sommigen om iets te organiseren verkleind vanwege plaats/locatie of andere organisatorische redenen). Je zou het ook als korting terug kunnen geven aan de eerste donateurs maar dat vergt weer meer administratie, zeker omdat dit jaarlijks terugkeert. Of gewoon als extraatje gebruiken voor het volgende jaar en met dat bedrag een nieuw contributiebedrag vaststellen. Moet nog over nagedacht worden denk ik.

In ieder geval bij deze +1 donateur.
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Pascal » 07 Jul 2011 21:52

Jongens, ben even afwezig geweest van dit forum en reageer dus ook ruim laat hier....
Wil deze site best erbij hosten op een van mijn servers, laat maar horen wat je nodig hebt Paul!

Kosten zijn er niet, heb ik nu ook niet, de rackspace wordt gesponsord door mijn werkgever (en de server heb ik over van vroeger).... Heb nog wel wat diskruimte over, dus hoor het wel!
Last edited by Pascal on 08 Jul 2011 10:38, edited 1 time in total.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Bos » 07 Jul 2011 22:01

Dus kunnen we van de opbrengst van de badges gewoon gaan zuipen of wat?
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby horsepowerjunkie » 08 Jul 2011 20:52

Pascal , dat is een kei-goed initiatief. Chapeau, ook voor je werkgever he :D
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby paul » 09 Jul 2011 09:30

pdw wrote:Jongens, ben even afwezig geweest van dit forum en reageer dus ook ruim laat hier....
Wil deze site best erbij hosten op een van mijn servers, laat maar horen wat je nodig hebt Paul!

Kosten zijn er niet, heb ik nu ook niet, de rackspace wordt gesponsord door mijn werkgever (en de server heb ik over van vroeger).... Heb nog wel wat diskruimte over, dus hoor het wel!


Dat is zeker een mooi aanbod. Ik ben nu op vakantie maar ik ga je PM'en.

Paul
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Pascal » 09 Jul 2011 10:37

Zie het wel komen ;)... (het is immers een Porsche-only server :mrgreen: )
User avatar
Roma
Posts: 285
Joined: 01 Jun 2006 16:39
Contact:

Re: Uitbreiden website.

Postby Roma » 12 Jul 2011 20:30

paul wrote:Het logo, de badge.
Ik vind hem nu al mooi. En het idee van Richard om hem in te zetten als sponsor-item ook. We moeten wel de medewerking van de designer hebben. :oops:


Als Etienne het goed vind vind ik dat ook. En ik word donateur.

Return to “Individuele Hulp”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests