Beste allemaal,
Bedankt voor jullie antwoorden. Jullie hebben helemaal gelijk wat betreft pre-A

is natuurlijk een beginnersfout!
Ik zelf ben opgegroeid met restuarreren van luchtgekoelde volkswagens. Altijd wel de droom gehad voor een porsche 356, waarbij de periode voor 1955 mijn voorkeur heeft, maar $$$$$$$. Gelukkig zit er in de familie een en ander kennis van zaken wat betreft restauratie, echter onvoldoende m.b.t. de kleine details van porsche 356.
Ik heb momenteel niet de intentie om deze auto ben 2 jaar gerestaureerd op de weg te hebben. Zoals aangegeven heb ik momenteel andere prioriteiten, echter wanneer er iets intressants zich voordoet ben ik misschien wel geïntreseerd. Dan kan ik op termijn, mee en mee restauren (dat houdt inderdaad de spaarrekening, maar ook de relatie gezond

)
Toevallig kwam ik deze 356 tegen op het internet. Hierbij een update.
Het betreft een 356 met:
VIN # 60423
Engine Number 50021
Volgens de verkopers er een oorkonde van Porsche aanwezig. Ik heb dan ook om een foto gevraagd, alsmede een foto van het typeplaatje van de 356.
Er blijken inderdaad toch een aantal onderdelen te missen:
- portierraam bestuurderskant (mechanisme?)
- deurpaneel bestuurderskkant
- porsche embleem voorklep
- chroomlijst sierklep
- rozetten voorbumper
- achterbumper
- achterlichten
- 1x ruitenwisser
- buitenspiegel
- sigarettenaansteker
- carborateurs
- ontsteking
- luchtfilters
- 2-tal cylinders
- plaatwerk motor
En dan nog mogelijk allerlei kleine onderdelen.
Van de andere kant is de prijs wel weer intressant, 14.000 euro inclusief verschepen (exclusief BTW en invoerkosten).
Ik heb nog wat aanvullende foto's geuploaded.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.