Lidmaatschap Forum

Een forum voor nieuwe leden waar ze zich kunnen voorstellen. Berichtje kan kort zijn.
jaap
Posts: 4
Joined: 06 May 2021 13:57
Contact:

Lidmaatschap Forum

Postby jaap » 12 May 2021 10:24

Beste Porsche 356 liefhebbers,

Ik ben Jaap en nieuw op dit forum.
Mijn zoon kocht een 356 S en stalde die bij mij in de garage met het verzoek of ik wat opknap werk aan zijn auto wilde doen.
De auto komt uit de USA en is in de negentiger jaren naar Nederland gekomen, vervolgens verkocht naar Belgie en nu weer terug.
De auto heeft matching nummers en met hulp van het Joma onderdelen boek en You Tube ben ik begonnen aan het opknappen / repareren van de auto.
Ik ben blij dat ik nu lid ben van dit Forum want ik kan best wat technische hulp gebruiken, hoop dat de "WIJZEN" mijn vragen kunnen beantwoorden.
Groeten
Jaap
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Lidmaatschap Forum

Postby E10 » 25 May 2021 17:21

Beste Jaap,

welkom op het forum! Goed om te horen dat er weer een 356 klaar wordt gemaakt om de weg op te gaan.

Er is op dit forum inderdaad veel kennis aanwezig. Misschien krijg je niet meteen antwoord terug (zoals nu....) maar als het goed is dan kruipt er na een tijdje toch iemand onder zijn auto vandaan om je te proberen te helpen.

Heb je foto's van de huidige staat? Dan kunnen we meteen zien om welk type het gaat.

Alvast veel succes en plezier met de restauratie!
User avatar
marc 356
Posts: 371
Joined: 06 Jan 2011 20:10
Contact:

Re: Lidmaatschap Forum

Postby marc 356 » 30 May 2021 21:24

Welkom Jaap

Return to “Maak je bekend”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests