op mn 17j een 912 gekocht om op te maken,maar deze was al snel weer weg doordat de kosten te hoog zouden oplopen en ik destijds student-leercontract in garage werkte niet betaalbaar was.
toen overgeschakeld naar een kevertje van '64. mn hobby is wat uitgelopen en heb er mn werk van gemaakt en dus ben ik een garage begonnen in luchtgekoeld vw. viavia komen er steeds meer 356 binnen en is het beginnen kriebelen om er zelf 1 te hebben en heb ik afgelopen zomer een preA van 53 gekocht. een restauratieproject,bijna geen laswerk,een goede basis in mijn ogen

deze zal niet direct een grondige restauratie ondergaan,ik ga er een racer van maken maar er word niks onomkeerbaar aan veranderd om hem toch ooit in de originele staat terug te brengen.
carroserie is niet mn sterkste punt,ik ben meer met revisie en tuning van motoren bezig,dus er gaat wel iets speciaals in komen van motor,al zeker terug een 2delig karter,de rest ben ik nog niet uit. de laatste 2delige motor met vaste dynamosteun die ik voor mezelf heb gemaakt had 81pk,nu zou ik graag over de 100 gaan.
leslie