Hallo allemaal,
Ik ben Rik en door vrienden/bekenden helemaal enthousiast geworden over Porsche 356. Als ik er eerlijk over ben, heb ik al een schaalmodel van een witte C sinds mijn 8e levensjaar. Diep vanbinnen ben ik dus waarschijnlijk altijd al verliefd geweest.
Het sparen voor een Porsche is begonnen! Er is nog een lang traject te gaan, maar ooit zal er één komen..
Oh ja; ik ben nu 28 jaar
Hopelijk kunnen we samen veel plezier beleven op het forum!
Even Voorstellen
-
-
- Bos
- Moderator
Re: Even Voorstellen
Welkom
wel opletten, de voorbije jaren was het quasi onmogelijk om meer te sparen dan de prijsstijging van de beestjes
zal ooit toch wel stoppen
succes!
wel opletten, de voorbije jaren was het quasi onmogelijk om meer te sparen dan de prijsstijging van de beestjes
zal ooit toch wel stoppen
succes!
-
Dan zal ik veel sneller mijn geld moeten gaan verdienen.. Iemand nog tips..? 

- JDMM
If all else fails, read the Workshop Manual !
-

Dan zal het wel opschieten..!!
-
Welkom! 

- E10
- Moderator
Welkom Rik. Ook ik had ooit die droom en als je maar lang genoeg spaart en volhoudt dan komt er een dag dat je droom uitkomt!
-
Dat is goed nieuws!! Gewoon volhouden dus..? 

- Bos
- Moderator
Gewoon streefdoel zetten, bij mij was dat een cabrio op 30j
- marc 356
Hoor wie het zegt, jij hebt de lotto gewonnen met de aankoop van uwe cabrio. Ge moet nie mooi zijn om geluk te hebben .
Ook welkom , hier kom je veel teweten over de 356 ,der zitten verdorie krakken bij.
Gr. Marc ( zie project van )
Ook welkom , hier kom je veel teweten over de 356 ,der zitten verdorie krakken bij.
- Bos
- Moderator
marc 356 wrote:Hoor wie het zegt, jij hebt de lotto gewonnen met de aankoop van uwe cabrio. Ge moet nie mooi zijn om geluk te hebben .
Hey,
moet iedereen weten dat ge hier ook nog niet zo lang zijt? In 2008 was ik de 30 al voorbij. Dit was m'n eerste cabrio...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Die ziet er nog erger uit als die wat ik heb gekocht lol 
Mjaja waar een wil is is een weg. Ik wilde een paar wagens hebben. En ondertussen heb ik de meeste in mijn bezit
nu nog allemaal even mooi krijgen en voor de rest nog wat sparen en zoeken achter de juist. Maar dat komt ooit wel

Mjaja waar een wil is is een weg. Ik wilde een paar wagens hebben. En ondertussen heb ik de meeste in mijn bezit

- Bos
- Moderator
koenty wrote:Die ziet er nog erger uit als die wat ik heb gekocht lol
Mjaja waar een wil is is een weg. Ik wilde een paar wagens hebben. En ondertussen heb ik de meeste in mijn bezitnu nog allemaal even mooi krijgen en voor de rest nog wat sparen en zoeken achter de juist. Maar dat komt ooit wel
och, beetje bondo en een likje verf
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.