Ach ja, ik heb wijziging van de plannen. Heeft te maken met het dak. Deze kan er namelijk niet vanaf

Wel is er natuurlijk veel gebeurt. Ik moest alles klaar maken voor de keuring en er klopte natuurlijk weer niks van. Alle elektronica moest worden nagekeken en er is veel vervangen. De keuring is gedaan en in een keer door de malle molen bij het RDW. Een 46 jaar oude Porsche, is ie zo slecht dus nog niet

Dus nu met de begeerde blauwe platen en 2 jaar APK

Mocht de 356 niet verkocht worden gaan we anders deze winter gewoon lekker aan de slag en wordt het plan gewoon doorgezet. Ach ja, een maandje op mp en wat andere sites en wordt het niks dan maakt het niks. Ik heb in ieder geval weer ruimte in de garage gekregen zodat ik aan de slag kan gaan. Ik heb met de 356 afgelopen zondag mijn eerste 200 kilometer gereden en over bekijks niet te klagen. Een vouwdak heb ik al op het oog en gaan we anders eind deze maand bestellen. Volgende week een afspraak gemaakte bij de spuiter en bij de techneut om de motor aan te pakken zodat deze helemaal weer tiptop is. Hij lekt wat olie en volgens de techneuten bij de krukas keering. Zelf kan ik de motor helaas niet zelf doen. Te weinig tijd om dat ook te doen en onvoldoende noodzakelijk gereedschap. Als iemand een prijstechnisch goed adres weet, houd ik mij aanbevolen. Hou ik hem wordt het volgend jaar de Mille Miglia en gaan we aan de HARC wedstrijden meedoen.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.