Deze week wilde ik de winterbanden van mijn 356 omwisselen, maar zag dat het zomersetje al aardig op slicks begint te lijken na 15 jaar trouwe dienst.
Ze zien er verder nog prima uit, daarom de vraag of iemand een goed adresje weet om banden op te laten snijden, of om er een nieuw loopvlak op te laten vulcaniseren ??
Jan.
Banden
- Dame
Re: Banden
Ik heb nog wel een aantal Vredestein Classics over. Zijn zo goed als nieuw! Je kunt er 4 kopen voor een zacht prijsje van € 10,=. Btw dat is veel beter dan opsnijden of vulcaniseren
!
Ciao...

Ciao...
-
- Bos
- Moderator
Zoek het niet te ver 

Bos wrote:Michelin xzx lagen erop, maar die lagen er al op toen ik em vond, staat nu nog bij garage, normaal sprint classics
Hoewel ze niet afgesleten zijn is het toch link om op banden rond te karren die er van 1996 opliggen...
- JDMM
Dame wrote:Ik heb nog wel een aantal Vredestein Classics over. Zijn zo goed als nieuw! Je kunt er 4 kopen voor een zacht prijsje van € 10,=. Btw dat is veel beter dan opsnijden of vulcaniseren!
Ciao...
U bent een echte Dame !
Daar heb ik wel oren naar !
Is die € 10 per stuk of voor de vijf ?
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Bos
- Moderator
Denk voor die prijs alle 4 (geen 5), gemonteerd, uitgelijnd en nog een vla erbovenop, met koffie 

- Dame
I knowJDMM wrote:U bent een echte Dame !Dame wrote:Ik heb nog wel een aantal Vredestein Classics over. Zijn zo goed als nieuw! Je kunt er 4 kopen voor een zacht prijsje van € 10,=. Btw dat is veel beter dan opsnijden of vulcaniseren!
Ciao...
Jan.

Ja per stuk en bij deze verkocht! Zie je eind vd week

En tuurlijk staat de koffie en taart klaar, Brabantse gastvrijheid

Ciao...
- Dame
I knowJDMM wrote:U bent een echte Dame !Dame wrote:Ik heb nog wel een aantal Vredestein Classics over. Zijn zo goed als nieuw! Je kunt er 4 kopen voor een zacht prijsje van € 10,=. Btw dat is veel beter dan opsnijden of vulcaniseren!
Ciao...
Jan.

Ja per stuk en bij deze verkocht! Zie je eind vd week

En tuurlijk staat de koffie en taart klaar, Brabantse gastvrijheid

Ciao...