kantelbrug
-
kantelbrug
van wie kan ik een kantelbrug lenen/huren voor mn Atje "ze" zal je altijd dankbaar zijn 

When nothing Goes right ...
Go left
Go left
- marc 356
Re: kantelbrug
Ik heb die van Etienne gekocht, wanneer heeft u de brug nodig in de zomer zal deze vrij zijn.(zie project marc 356)
Marc
Marc
-
had ze indien mogelijk graag iets vroeger gehad
en wat moet deze nog kosten ???

en wat moet deze nog kosten ???

When nothing Goes right ...
Go left
Go left
- Bos
- Moderator
marc 356 wrote:Ik heb die van Etienne gekocht, wanneer heeft u de brug nodig in de zomer zal deze vrij zijn.(zie project marc 356)
Marc
Ze worden leper, jaartallen worden niet meer vernoemd.
- marc 356
De zomer van 2012, ik hoop ook dat ik eerder klaar ben met de las en spuitwerken aan de onderkant. Dan gaat de brug eronder uit , ik heb een onderstel op wieltjes gekocht waar de carrosserie op geplaatst wordt voor de verdere afbouw.
Heb het in het voorjaar altijd zeer druk op het werk , de 356 renoveren is maar een hobby en daar staat geen tijdslimiet op . Als je er tegen dan geen gevonden hebt kan je de kantelbrug huren . Niet te koop, ben ook van plan nog een cabrio te renoveren.
Marc
Heb het in het voorjaar altijd zeer druk op het werk , de 356 renoveren is maar een hobby en daar staat geen tijdslimiet op . Als je er tegen dan geen gevonden hebt kan je de kantelbrug huren . Niet te koop, ben ook van plan nog een cabrio te renoveren.
Marc
-
- marc 356
Van een bekende naam die nu helaas achter de schermen werkt . Of al zijn kennis wil beperken tot een paar enkelingen?
Benny succes .
Marc
Benny succes .
Marc