Veer op Rudge trommels
- Richard
- Moderator
- JDMM
Re: Veer op Rudge trommels
Die veren staan in het onderdelenboek niet vermeld.
De vraag is dus of ze er "af Fabriek" op zaten of dat het e.o.a. race-truck is om door wervelingen een betere koeling van de drum te krijgen, zoals Richard al aan gaf.
Een voorloper van de latere vinnen.
Jan.
De vraag is dus of ze er "af Fabriek" op zaten of dat het e.o.a. race-truck is om door wervelingen een betere koeling van de drum te krijgen, zoals Richard al aan gaf.
Een voorloper van de latere vinnen.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Richard
- Moderator
Wel
trouwens om de originele rudges op je coupe te hebben! Maar durf je 'm dan nog wel ergens te parkeren waarbij je 'm even uit het oog verliest
?

Richard
'63 356B
'63 356B
-
Proficiat dat je de originele Rudges toch nog hebt kunnen bemachtigen
. Voor de veer zou je misschien Freddy Rabbat kunnen vragen. Hij heeft onlangs originele rudges gekocht en laat deze restaureren.

- Hirth
Pet, allereerst proficiat!! leuk dat je auto nu weer helemaal compleet is. Nu weet ik waarom Steve en jij zo lang zaten de babbelen tijdens de lit show
Wat betreft de spiraalveren. Service bulletin F10/60 geeft instructies voor het installeren van een "Federdrahtringen gegen Bremsenquietschen" mogelijk was de spiraalveer die jij laat zijn een fix voor de A trommels. Over de jaren heb ik vele A trommels met deze veren gezien.

Wat betreft de spiraalveren. Service bulletin F10/60 geeft instructies voor het installeren van een "Federdrahtringen gegen Bremsenquietschen" mogelijk was de spiraalveer die jij laat zijn een fix voor de A trommels. Over de jaren heb ik vele A trommels met deze veren gezien.
- Richard
- Moderator