Restauratie SWF reflector
-
Re: Restauratie SWF reflector
op Ebay krijg je meestal veel kijkers en hogere prijzen als je Porsche en vergelijkbaar vermeld ? vele zullen dit wel proberen? 

Stefan
- Richard
- Moderator
En glazen reflectoren met een K, slangetje en nummer 1262?
Richard
'63 356B
'63 356B
- Hirth
Mercedes 190SL volgens mij
-
deze morgen die van mij even in de handen genomen
achterzijde = staal en vermeld "ULO" ene zijde en "Nr 135" aan andere zijde van schroefje
rand is alu en reflector is kunststof rood
origineel voor 356 of niet?
de afstandhouders tussen wagen en reflector : lichtgrijs en kunststof, in 2 delen, schuin tov elkaar zodat je goed kan uitlijnen op de kas
achterzijde = staal en vermeld "ULO" ene zijde en "Nr 135" aan andere zijde van schroefje
rand is alu en reflector is kunststof rood
origineel voor 356 of niet?
de afstandhouders tussen wagen en reflector : lichtgrijs en kunststof, in 2 delen, schuin tov elkaar zodat je goed kan uitlijnen op de kas
Stefan
- E10
- Moderator
Joris Koning wrote:Pet, voor hen die geduld hebben zou er binnen 2-3 maanden een perfecte repo op de markt moeten zijn voor een goede prijs.... Vraag is moet het een repo met of zonder SWF logo...
het duurde iets langer dan 2-3 maanden... maar inmiddels zijn ze er wel:
http://www.elevenparts.com/index2.php?f=news
met klein script op de voorkant, geen logo op de achterkant. Vanaf Feb/Maart bij NLA verkrijgbaar voor ca $249.- per 2.
- E10
- Moderator
Ben nu hard bezig om al het chroomwerk te prepareren voor een nieuw laagje. Omdat ik graag veel dingen in 1x doe horen daar de reflectorframes natuurlijk ook bij. Al kijkende naar foto's in mijn database kwam ik een foto tegen van een setje dat door V. Miles gedaan is. Als je goed kijkt naar de hoekjes dan valt me op dat in ieder geval 5 van de 8 hoekjes er niet perfect uit zien......streven is natuurlijk om het beter te doen...ahum..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.