Schaduw ?
Jan.
Bodyschutz
- JDMM
Re: Bodyschutz
If all else fails, read the Workshop Manual !
- E10
- Moderator
We houden het dus op schaduw? Eenmaal, andermaal......
- E10
- Moderator
Even weer eens een oud topic openen;
kijkend in Neil's boek zie ik op pag 87, 88 en 89 dat er tegen de voorplaat meer schutz zit dan ik dacht. Het lijkt er zelfs op dat de bovenkant van de rand waar de kriksteunen op zitten ook een laag schutz heeft. Op de foto op pag 87 lijken resten schutz zelfs tot aan de slotvanger door te lopen. Ik zou wel eens wilen weten/zien hoe Tim Goodrich de kofferruimte schutzt? Joris, weet jij dit?
kijkend in Neil's boek zie ik op pag 87, 88 en 89 dat er tegen de voorplaat meer schutz zit dan ik dacht. Het lijkt er zelfs op dat de bovenkant van de rand waar de kriksteunen op zitten ook een laag schutz heeft. Op de foto op pag 87 lijken resten schutz zelfs tot aan de slotvanger door te lopen. Ik zou wel eens wilen weten/zien hoe Tim Goodrich de kofferruimte schutzt? Joris, weet jij dit?
- Hirth
Petwin wrote:Het is altijd leuk te weten hoe Tim over dit soort dingen denkt maar volgens mijn was er nergens een VA (Verfahrungsanweisung) te vinden in Zuffenhausen die deze behandeling beschreef.
Bovendien was dit handwerk en dat betekent per definitie dat er geen twee auto's hetzelfde gedaan werden.
Mening over dit soort dingen zijn wmb precies dat, meningen.
had het zelf niet beter kunnen zeggen
- E10
- Moderator
Tsja, daar zit wat in. Verklaart ook waarom ik geen 2 dezelfde foto's vond....... Over een week of twee hoop ik eindelijk mijn mening ook te kunnen laten zien.