Waar zit deze bout ??
E10 , jij had die toch nodig ?
Jan.
Wazdadan 6
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Petwin wrote:Knecht luchtfilters...
de zwarte canisters, kreeg ze vorige week binnen uit US, perfect gewoon (behalve sticker)
sluitingen waren NIET gelakt (zie je dikwijls, maar kleine moeite om deze los te maken voor het lakken)
momenteel een goed werkende (uit een display bij dealer) Blaupunkt Frankfurt gevonden
kerel vraagt 285 €, lijk mij niet overdreven, ook alle documenten zitter erbij
hier: http://www.oldtimerautoradio.nl/ zie ik veel hogere prijzen
Stefan
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Petwin wrote:Stef, uit welk jaar is jouw auto?
Je kunt namelijk op Blaupunkts adhv het serie nummer zien uit welk jaar ze komen. Frankfurts zijn decennia lang gemaakt. Er worden veel "moderne" in een wat ouder jasje gestoken maar daarmee heb je geen "originele".
Hier kun je er eea erover lezen. 285 voor een goede gerestaureerde Radio is een goede prijs. Moet ie wel netjes gemaakt zijn, elco's etc vervangen, wellicht nieuwe pot.meters etc.
http://www.radiomuseum.org/forum/blaupu ... heide.html
Groet P
63
en ja die lijst ken ik, staat ook op site van Charlie White
T = '62 - '63 en het is zo ene (die dan ook nog werkt), vroeg expliciet om foto van de zijkant, daar zit papieren-label
ik heb momenteel een V-type (kan dus nooit bij wagen geleverd zijn) en weet zelfs niet of hij werkt
heb wel de originele knoppen en frontje van deze nodig
alle documenten erbij vind ik ook een must voor dergelijke prijs en is dus ook zo
trouwens bedankt voor de link
Stefan
- Knick
- Posts: 548
- Joined: 07 May 2006 22:43
- Contact:
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Edwin,
Heb een klemband gepakt die duidelijk met de hand zwart was gesopt en die in een bakje thinner gelegd.
Ik zie, alhoewel het moeilijk te zien is, inderdaad weinig cad. op deze "undeflowered" klemband, toch heb ik er wel gezien met cad.
Alhoewel ik het haat, neig ik er toe je gelijk te geven.
Jan.
P.S.,De boutkop is ook groter dan van de bout van Etienne.Waar die dan weer vandaan komt ? VW ?
Heb een klemband gepakt die duidelijk met de hand zwart was gesopt en die in een bakje thinner gelegd.
Ik zie, alhoewel het moeilijk te zien is, inderdaad weinig cad. op deze "undeflowered" klemband, toch heb ik er wel gezien met cad.
Alhoewel ik het haat, neig ik er toe je gelijk te geven.
Jan.
P.S.,De boutkop is ook groter dan van de bout van Etienne.Waar die dan weer vandaan komt ? VW ?
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wazdadan 6
Edwin, bedoel je verwarmingsklepklem nummer 1 op de tekening die zwart zou moeten zijn?
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wazdadan 6
Ahum, deze.....;
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Knick
- Posts: 548
- Joined: 07 May 2006 22:43
- Contact:
Re: Wazdadan 6
1 is zwart
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wazdadan 6
Bedankt. Inmiddels weet ik ook dat het laatste nummer van het onderdeelnummer iets zegt over de afwerking (en het voorlaatste nummer over het materiaal) waarbij;
0 = without corrosion protection, 1 = phosphating/Bostik and Endurion treatment, 2 = galvanic protective coating, 3 = varnishing and 4 = inkron.
Wat is bij bovenstaande gecadmeerd? Het onderdeelnummer van bijvoorbeeld de horizontale motorplaat schroef is 900 014 120 02 maar van de verticale motorplaat bout is het nummer N 010 210 13. Ik dacht dat deze beiden gecadmeerd waren.
En de klemmen van de bobine en oliefilterhuis waren toch ook gecadmeerd, net als de kleppendeksels of...?
0 = without corrosion protection, 1 = phosphating/Bostik and Endurion treatment, 2 = galvanic protective coating, 3 = varnishing and 4 = inkron.
Wat is bij bovenstaande gecadmeerd? Het onderdeelnummer van bijvoorbeeld de horizontale motorplaat schroef is 900 014 120 02 maar van de verticale motorplaat bout is het nummer N 010 210 13. Ik dacht dat deze beiden gecadmeerd waren.
En de klemmen van de bobine en oliefilterhuis waren toch ook gecadmeerd, net als de kleppendeksels of...?
- Knick
- Posts: 548
- Joined: 07 May 2006 22:43
- Contact:
Re: Wazdadan 6
Over dat verhaal heb ik hele grote twijfels. De laatste twee cijfers werden gebruikt om vervangende/veranderde onderdelen aan te geven. Er zullen gezien de hoeveelheid onderdelen best wel onderdelen te vinden zijn die binnen dit verhaal passen maar ik denk dat ik er net zoveel kan vinden waarbij dit niet opgaat.
Er zal best wel iemand samen met zijn zwarte kat op vrijdag de dertiende in de Bermudadriehoek verzopen zijn.
Er zal best wel iemand samen met zijn zwarte kat op vrijdag de dertiende in de Bermudadriehoek verzopen zijn.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 65 guests