Page 1 of 1

Re: #39

Posted: 31 Mar 2011 16:38
by Asunroof
Petwin wrote:Wie? E10, jij mag niet mee doen!



dat een afdek(stof)kap van een stuurkogel
niet meer te verkrijgen ...
zuinig zijn daarmee!!

Re: #39

Posted: 31 Mar 2011 21:27
by joost
Rubbertje bij de ruitenwisser asjes?

Re: #39

Posted: 01 Apr 2011 09:23
by Hirth
Mag ik wel meedoen?

Re: #39

Posted: 01 Apr 2011 22:13
by Hirth
Iets met stuurkolom en "carbon brushes" 8)

Re: #39

Posted: 04 Apr 2011 18:25
by stef69
zitten ook weer niet op de B
zo kan ik nooit winnen :wink:

Re: #39

Posted: 12 Apr 2011 07:17
by Hirth
prachtig!

Re: #39

Posted: 12 Apr 2011 10:46
by JDMM
Ma's Service ? :shock:

Jan.

Re: #39

Posted: 30 Apr 2011 11:50
by E10
Nu is het wel erg makkelijk om te zeggen dat ik al twijfelde toen ik je foto zag...... Bij mij zaten ze namelijk zoals in Neil's boek. Ik was van plan (en nog steeds) om een kennis van me in de UK even te vragen hoe het bij zijn auto zit. Hij heeft een compleet origineel interieur. Ik ga dat vandaag doen! Vraag ik meteen of hij de grijze of zwarte heeft. (is dan wel van een maart 59...).

wordt vervolgd.....

Re: #39

Posted: 30 Apr 2011 20:03
by E10
Kennis uit de UK had er geen rubbertjes meer op zitten :shock:
Kennis uit Zwitserland, origineel T1 interieur; idem dito :shock:

Hieronder 2 foto's; de eerste van de mijne voordat alles eraf was.
Van de tweede weet ik niet of het origineel is, maar aangezien je op gerestaureerde auto's de rubbers vaker niet ziet dan wel, ga ik ervan uit dat het origineel is.

Re: #39

Posted: 30 Apr 2011 22:45
by JDMM
Die exploded view is niet verkeerd, maar het is een testje van de Professor om te kijken of de heren restaurateurs wel bij de les blijven.

Ben zelf niet zo gecharmeerd van kennissen met rubbers. :D

Jan.