Page 1 of 2

22

Posted: 11 Jul 2010 09:48
by Hirth
Wie o wie

Re: 22

Posted: 11 Jul 2010 18:53
by paul
Badhandoek van merk Hema. Olijfgroen. Wel een oude gebruikte en meermaals gewassen.

(Was wel moeilijk door dat metalen voorwerp (waar iemand allemaal gaten in heeft geboord) dat er op ligt.)

Re: 22

Posted: 12 Jul 2010 18:00
by Asunroof
Joris Koning wrote:Wie o wie

knalpot open gescheven ? :?

Re: 22

Posted: 12 Jul 2010 20:11
by JDMM
Is dat ding van rubber/kunststof ?

Jan.

Re: 22

Posted: 12 Jul 2010 21:28
by Hirth
Petwin wrote:Carrera Spul? Motor?


ja en ja

Staal/magnesium

Re: 22

Posted: 15 Jul 2010 14:51
by JDMM
O.K., heb even gewacht om een ander ook eens een kans te geven. :D

Het is de tussenplaat van een Carrera oliepomp.

Jan.

Re: 22

Posted: 15 Jul 2010 21:05
by JDMM
Nou, die plaat staat niet in mijn A onderdelenboek, alleen een complete oliepomp.

En wat dan nog, als ik het daar in gevonden zou hebben ?

Jan.

Re: 22

Posted: 15 Jul 2010 21:46
by Bos
JDMM wrote:
En wat dan nog, als ik het daar in gevonden zou hebben ?


Dat je een boekenwurm bent en niet opgeeft, meer niet denk ik. Met mogelijk tijd teveel

Re: 22

Posted: 15 Jul 2010 22:59
by JDMM
Bossie wrote:
JDMM wrote:
En wat dan nog, als ik het daar in gevonden zou hebben ?


Dat je een boekenwurm bent en niet opgeeft, meer niet denk ik. Met mogelijk tijd teveel


Niet opgeven, daar herken ik mezelf wel in, tot in het extreme.
Van dat "tijd te veel" krijg ik wel een sik onderdehand !
In het p.m. beslaat het carrerablok 22 bladzijden, dat heb ik in minder dan een minuut wel gezien.
Als je 1200 km rondrijdt met een gare cabriokap, dan heb je pas tijd te veel. :D

Jan.

Re: 22

Posted: 16 Jul 2010 07:46
by Bos
JDMM wrote:
Bossie wrote:
JDMM wrote:
En wat dan nog, als ik het daar in gevonden zou hebben ?


Dat je een boekenwurm bent en niet opgeeft, meer niet denk ik. Met mogelijk tijd teveel


Niet opgeven, daar herken ik mezelf wel in, tot in het extreme.
Van dat "tijd te veel" krijg ik wel een sik onderdehand !
In het p.m. beslaat het carrerablok 22 bladzijden, dat heb ik in minder dan een minuut wel gezien.
Als je 1200 km rondrijdt met een gare cabriokap, dan heb je pas tijd te veel. :D

Jan.


Haha, dat moet wel

Re: 22

Posted: 16 Jul 2010 10:10
by Hirth
Een we hebben een winnaar............... jan heeft helemaal gelijk. Zal vanavond even een totaal foto plaatsen

Re: 22

Posted: 16 Jul 2010 17:59
by paul
Hey, en die handdoek dan?

Re: 22

Posted: 16 Jul 2010 18:14
by Hirth
Helaas Paul, in de VS hebben ze geen hema handdoeken dus kan het strikt genomen niet goed rekenen :mrgreen:

Re: 22

Posted: 17 Jul 2010 18:38
by JDMM
Als die twee links-onderste tandwieltjes van de toevoerpomp ( tank ri. te smeren delen ) zijn en die langere daarboven van de retourpomp ( carter ri. tank ), vind ik de verdeling wel heel merkwaardig.

De vuistregel voor een dry-sump motor retourpomp is dat hij 25 % groter is als de toevoerpomp om al te veel lucht/damp pompen te voorkomen en toch het carter leeg te houden.

Hier is die retourpomp wel 5x zo groot.

De toevoer pomp had hier groter gemogen en de retourpomp kleiner.

Wat zijn de maten van de tandwielen ? Buiten diameter, grondcirkel en hoogte ?

Jan.

Re: 22

Posted: 18 Jul 2010 09:32
by Hirth
Jan,

De pomp is bij mijn auto in de VS. kan dus helaas niet even het een en ander opmeten. De eerstkomende keer dat ik bij mijn auto ben zal ik alles even opmeten.

Groet,

Joris