20
-
Re: 20
Het is in ieder geval geen onderdeel van Edwin. Die zou meer blinken.
Ik zou dit ergens in de carburateur proberen te plaatsen.

If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- JDMM
paul wrote:Het is in ieder geval geen onderdeel van Edwin. Die zou meer blinken.![]()
Niet iedereen vindt hetzelfde.
Ik vind een 50 jaar oud onderdeel zo op zijn mooist.
Het antwoord is fout.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Hirth
het is het schroefje van de olietemperatuur "sender" hier gaat vervolgens het dopje uit wazadan 19 op.
Gebruik:
- Pre-A, nope, in het algemeen niet. Misschien op de allerlaatste knicks met drie delig carter, iemand hier een idee van?
- Vanaf de A op alle modellen inclusief de carrera, hier is de sender echter gemonteerd in de dry sump tank en niet op het blokje van de olieleidingen zoals bij de pushrods
- Volgens mij vanaf de late C's werd het een spade connector, dit zou dan ook opgaan voor 912's
Klopt dat van de C's Jan? ben meer een A man dus ben niet 100% zeker
Gebruik:
- Pre-A, nope, in het algemeen niet. Misschien op de allerlaatste knicks met drie delig carter, iemand hier een idee van?
- Vanaf de A op alle modellen inclusief de carrera, hier is de sender echter gemonteerd in de dry sump tank en niet op het blokje van de olieleidingen zoals bij de pushrods
- Volgens mij vanaf de late C's werd het een spade connector, dit zou dan ook opgaan voor 912's
Klopt dat van de C's Jan? ben meer een A man dus ben niet 100% zeker
- JDMM
De C heeft inderdaad een spade connector, mijn BT6 ook, ziet er wel org. uit.
Probleem is echter dat het getoonde moertje een kartel heeft met een buitendiameter van 6,5 mm.
Het dopje uit #19 heeft M4 draad..... dat gaat niet passen !
De draad op de sensor is ook niet lang genoeg om eerst het moertje er op te draaien en dan nog het dopje.
De dopjes uit #19 hebben dus niet op die plaats gezeten, maar misschien wel grotere dopjes.
Een beetje gemene vraag dus eigenlijk, maar ik reken jouw antwoord goed.
Jan.
Probleem is echter dat het getoonde moertje een kartel heeft met een buitendiameter van 6,5 mm.
Het dopje uit #19 heeft M4 draad..... dat gaat niet passen !
De draad op de sensor is ook niet lang genoeg om eerst het moertje er op te draaien en dan nog het dopje.
De dopjes uit #19 hebben dus niet op die plaats gezeten, maar misschien wel grotere dopjes.
Een beetje gemene vraag dus eigenlijk, maar ik reken jouw antwoord goed.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !