Naar verluidt 10 juni 1951. Dhr G.F.Roeloffzen uit Enschede in de Gerlachbocht op Zandvoort.
Met dank aan de Facebook groep: Dutch Historic Race en Rally memories
Gmünd
- Petwin
- Moderator
Re: Gmünd
Nee, Ik heb inmiddels een paar Gmündjes in levenden lijve mogen zien en ze horen niet te sluiten 
Ik zou me zorgen maken als de dat wel deed. Dit was de tijd dat ze Fritz van de alcohol af moesten houden als er weer een autootje geklopt moest worden

Ik zou me zorgen maken als de dat wel deed. Dit was de tijd dat ze Fritz van de alcohol af moesten houden als er weer een autootje geklopt moest worden

Every Part a Piece of Art
- horsepowerjunkie
ik denk dat het de torsie van het chassis is die ervoor zorgt dat de klep "trekt"
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
- horsepowerjunkie
.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
- Richard
- Moderator
Zijn niet alleen de oudjes die er last van hebben:
http://www.bavariamotors.be/nl/wagens/994-porsche-356-b-t6-coupe-rally-prepared-expanamericaamptour-auto/info
Grappig hoe relatief recente deelname aan een rally als "race historiek" wordt opgevoerd.
Flink aan de prijs ook
http://www.bavariamotors.be/nl/wagens/994-porsche-356-b-t6-coupe-rally-prepared-expanamericaamptour-auto/info
Grappig hoe relatief recente deelname aan een rally als "race historiek" wordt opgevoerd.
Flink aan de prijs ook

Richard
'63 356B
'63 356B
- Petwin
- Moderator
Dit soort auto's lijken toch verkocht te worden. Ik vraag me dan altijd af welke mensen hiervoor zoveel geld willen betalen. Leuk ding maar Vic Skirmants biedt dit soort auto's aan voor 45K of zo
Every Part a Piece of Art
- Bos
- Moderator
Petwin wrote:Dit soort auto's lijken toch verkocht te worden. Ik vraag me dan altijd af welke mensen hiervoor zoveel geld willen betalen. Leuk ding maar Vic Skirmants biedt dit soort auto's aan voor 45K of zo
Wat voor velen van ons logisch lijkt om over de oceaan te kopen, is voor anderen onbegonnen werk, de auto's die overkomen worden hier achteraf aangeboden met een serieuze markup