Deze winter o.a. mijn motor ruimte eens onder handen genomen, dat was me al een hele tijd een doorn in het oog. Niet al te rigoureus (zoals bijvoorbeeld het blok even gedemonteerd) maar voor mijn doen toch al best ingrijpend. Ik heb wat onderdelen opnieuw gespoten (olievuller, oliefilter huis en wat blik delen), carb heaters gemonteerd, montageklemmen vernieuwd, nieuwe Webers geïnstalleerd (door HR Engineering), wat stickers vervangen en alles uiteraard goed schoon gemaakt. Het is weliswaar een B motor in mijn C maar hij moet er wel goed bij liggen, toch? Ook maar even mijn versnellingspook huis opnieuw gespoten en het slot nu eens goed gemonteerd. Daarnaast mijn raamframes achter opnieuw laten verchromen en als 'icing on the cake' een nieuw gouden Porsche script aangebracht. Want van de oude was het goud af gepoetst. Het was al met al weer een leerzaam traject.
Wat mij betreft mag het nu toch weer echt lente worden en de wegen zout vrij zodat ik weer eens kan gaan rijden.
Iedereen veel fijne kilometers gewenst dit seizoen, we komen elkaar zeker eens tegen. Wellicht al de 15e april op Kasteel Limbricht
gr. Hans
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.