Yep, ze hebben hier bij mij thuis tijdens de resto zelfs nog foto's gemaakt. Voor Gulf is het trouwens alleen maar gratis en extra exposure, ze zouden mij moeten betalen in plaats dat ik om een toestemming zou moeten vragen

. Ach, ik denk dat je met zo'n kunstenaar niets kunt. Beeldrecht wordt denk ik een probleem om het daar op te gooien, ik sta ook op de cover van de laatste PSL. Aan de andere kant is het ook wel weer aardig dat je bolide een dusdanige uitstraling heeft dat hij zelfs als artwork gebruikt wordt, dan mag je ook wel weer trots op je resto mogen zijn

Ik zat nog wel even te kijken waar hij de foto vandaan zou kunnen hebben gehaald. Volgens mij een foto (gezien de wijze van parkeren) van het laatste Porsche Scene Live treffen in Best. Hij maakt trouwens wel meer van dit soort artwork en nog niet eens slecht, hij heeft het wel mooi gedaan. Ik probeer er natuurlijk nog wel een groot schilderij uit te slepen. Vraagt hij toch even meer dan 800 dollar voor

Eens kijken hoe ver ik kom. Komt hij mooi in de woonkamer te hangen. Dan heb ik toch iets om naar te kijken wanneer hij in de winter onder zijn winterjas staat