Stof tot nadenken.

Wat wil je dat wij ook weten?
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Stof tot nadenken.

Postby paul » 22 Mar 2007 19:01

Moet het blijven zoals het nu gaat of willen clubleden veranderingen?
Wat vind ik van het bestuur, zover ik ze ken? Het zullen hardwerkende mensen zijn met de beste bedoelingen. En petje af voor alle tijd en energie die ze steken in de club. Maar volgens mij is er door hen veel meer uit de club te halen.
Er lijkt me voor een bestuur weinig aan, als ze alleen maar horen dat ze het goed doen en er geen nieuwe, frisse ideeën naar voor komen. Clubleden moeten het bestuur ondersteunen door actief mee te denken.

Hier zijn goede en minder goede ideeën. Maar het zijn ideeën, nieuwe impulsen om een club te laten leven. Om meer mensen betrokken te krijgen bij een club of bestuur.

- Rol van de club mbt aankoopkeuringen
- Wat gaan we met ons geld doen, wat in kas zit?
- Gezamelijk gereedschappen inkopen, vooral het duurdere, speciale gereedschap
- Meer technische meetings, mogelijk regionaal georganiseerd.
- Een database aan leggen van alle 356's die bekend zijn in Nederland (inzicht in de aantallen en de toekomstige eigenaren kunnen op deze manier iets terug vinden over de eigenarengeschiedenis).
- Minder verkrampte houding ten aanzien van replica's (bv van speedsters). Een gezamelijk meeting oid lijkt leuk.
- Informatie verstrekking mbt de originaliteit van de 356's
- Met de Club op een vliegtuig naar de States.
- Openstaan voor nieuwe leden tijdens bijeenkomsten. Ze welkom heten en laten voelen.

Misschien dat het nieuwe bestuur hier iets mee kan en wil doen.

Groeten en bedankt voor de uitwisseling van gedachten.

Paul
Last edited by paul on 30 Dec 2007 17:52, edited 1 time in total.
B1T5
Posts: 41
Joined: 23 Oct 2006 08:47
Contact:

Postby B1T5 » 23 Mar 2007 06:46

Let dan wel op dat je maar 1 liter olie als handbagage mee mag nemen.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Postby Bos » 23 Mar 2007 09:44

En de krik zou ik ook niet in m'n hand bagage steken.
User avatar
porsche 356 SC
Posts: 29
Joined: 01 Jan 2007 13:07
Contact:

Postby porsche 356 SC » 25 Mar 2007 17:10

voor wat betreft punt 1 zal ik de mannen achter hun broek aan zitten en is Mark de afgevaardigde van het bestuur, deadline voor e.e.a. op eind april houden?

punt twee wordt opgepakt door Mark

bij punt drie kan ik alleen maar aanmerken dat we een voorzitter hebben gekregen die dicht bij de gewone man staat, op en top een 'porschist' rijd en raced met een porsche en zal zeker een sportieve tint aan de club geven. voor diegenen die hem niet van gezicht kennen:

Image

4 en 5 spreken voor zich
B1T5
Posts: 41
Joined: 23 Oct 2006 08:47
Contact:

Postby B1T5 » 25 Mar 2007 18:55

Deze foto is genomen net na de race, want de voorzitter zoals ik deze ken is met een wat vollere bos haar (zodat u hem niet voorbij loopt). Voor de rest sluit ik me aan bij 356 SC.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Nieuw bloed.

Postby paul » 25 Mar 2007 21:15

Fantastische nieuwe initiatieven. En wie weet wat de vandaag geïnstalleerde bestuursleden kunnen doen om het vuur brandend te houden (te maken) binnen de club.

Veel succes voor hen en we volgen het op de voet. En mochten jullie het ook niet meer weten...... vraag het op het forum!

Paul

Return to “Kijk nou toch....”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 78 guests