LOGO!
- Roma
-
Re: LOGO!
Als het maar niet teveel lucht tegenhoudt.......
Volgens mijn berekeningen, rekening houdend met oppervlakte, dikte en daarbij behorende wrijvingsweerstand van de badge, en de vereiste luchtdoorlaat van het rooster bij een A type (volgens Herr Ferry Porsche) moet de badge 9,8 cm hoger komen om een goede werking van de motor te waarborgen. Bij de dubbele roosters (B/C type) speelt dit een mindere rol.
Dat je het maar vast weet.
Volgens mijn berekeningen, rekening houdend met oppervlakte, dikte en daarbij behorende wrijvingsweerstand van de badge, en de vereiste luchtdoorlaat van het rooster bij een A type (volgens Herr Ferry Porsche) moet de badge 9,8 cm hoger komen om een goede werking van de motor te waarborgen. Bij de dubbele roosters (B/C type) speelt dit een mindere rol.
Dat je het maar vast weet.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- Pascal
paul wrote:Als het maar niet teveel lucht tegenhoudt.......
Stomme vraag wellicht, maar hoe boeiend is dat werkelijk? Ik zie wel eens wagens rijden met tig van die dingen achterop, dan is het bijna een dichte klep

-
Mooie headers. Gaan we na de vakantie eens inpassen in het forum.
Je creativiteit staat op een hoog peil, Mart. Daar zou je iets mee moeten doen.
Je creativiteit staat op een hoog peil, Mart. Daar zou je iets mee moeten doen.

If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- Pascal
Ik zou het logo in de banner persoonlijk kleiner houden... Dan is het er wel, maar niet overdreven aanwezig... (my 2 cents)
*shameless plug*
Dit idee:

(en nee, die is niet door mij gemaakt, ik heb twee linker grafische handen)
En voor wat betreft die lucht-flow, duidelijk, de boel eens goed controleren. Is de temperatuursmeter een goede indicatie?
*shameless plug*
Dit idee:

(en nee, die is niet door mij gemaakt, ik heb twee linker grafische handen)
En voor wat betreft die lucht-flow, duidelijk, de boel eens goed controleren. Is de temperatuursmeter een goede indicatie?