De afstand bij een B is 8 cm hart op hart. Een maat kleiner is 6,5 cm.
Er is denk ik geen verschil met een A?
LOGO!
- Richard
- Moderator
- Roma
Re: LOGO!
Etienne wrote:Spannend! Heb je nog info gekregen omtrent de kleur?
Nee nog niet. Wil Edwin en/of Rens nog om een second opinion vragen (welke Pantone-kleur is/benadert het mapje (het dichtst)?
De sample is met name ook om de totale 'shape' van de badge te beoordelen. De kleur kan tot het laatste moment nog worden aangepast.
- Roma
Petwin wrote:Roma,
Ik heb helaas geen Pantone waaier dus kan geen directe vergelijking maken. Wel heb ik meerdere "official Porsche prints" met de correcte bordeau kleur.
Je zult dus op de koffie moeten komen
Dat gaat mij de nu komende dagen niet lukken. Maar als ik je nou eens een Pantone-waaier opstuur?
- Roma
Petwin wrote:Ik heb de pantone waaier met een 1954 manual vergeleken....
Het is inderdaad de kleur die jij aangaf Mart.... 195C
Nou, da's nie helemaal juist, ik gaf 1945 C aan. Die is wat roder en neigt minder naar bruin. Ben een beetje bang dat we straks op een 'optisch' te bruine badge gaan uitkomen. Maar ben 'gewoon te manipuleren' in 't dagelijks leven, dus ik durf wel een tintje roder (marooner) te gaan.
-
Zover te beoordelen op de pc, zou ik gaan voor de 202c.
Als de badge binnen is, zullen we de koppen eens bij elkaar steken. Moet wel meteen goed worden.
Bedankt voor de research Edwin.
Als de badge binnen is, zullen we de koppen eens bij elkaar steken. Moet wel meteen goed worden.
Bedankt voor de research Edwin.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.