Man, dit is toch niet normaal meer (nee, een Carrera, ik weet het...). Als JIJ originele glazen reflectors voor $40 uit een bak vist op een swap meet dan ligt het voor de hand dat JIJ zoiets ook vindt!
Van harte Gefeliciteerd. Laat de Benelux maar snel genieten van je aanwinst. Ons Forum begint behoorlijk exclusief te worden zo, met een hele mooie verzameling.
Gezinsuitbreiding
- E10
- Moderator
- Hirth
Re: Gezinsuitbreiding
All, dank voor alle leuke reacties. Hoop de auto snel deze kant op te halen zodat ik ook eens aan een forumrit kan meedoen.
Joost, een jaar geleden liep ik tegen een incomplete spyder motor aan. De eigenaar wou er te veel geld voor hebben maar ik heb contact gehouden. Tijdens onze gesprekken vertelde hij mij over deze auto. Toen ik recent in de VS was heb ik hem opgezocht. Had Edwin en Etienne al verteld dat ze voor mij moesten duimen, dat heeft duidelijk gewerkt.
Joost, een jaar geleden liep ik tegen een incomplete spyder motor aan. De eigenaar wou er te veel geld voor hebben maar ik heb contact gehouden. Tijdens onze gesprekken vertelde hij mij over deze auto. Toen ik recent in de VS was heb ik hem opgezocht. Had Edwin en Etienne al verteld dat ze voor mij moesten duimen, dat heeft duidelijk gewerkt.
- E10
- Moderator
Joris Koning wrote: Had Edwin en Etienne al verteld dat ze voor mij moesten duimen, dat heeft duidelijk gewerkt.
Dat weekendje '356 Carrera Speedster ter beschikking' houden we te goed

- Dame
Joris, proficiat. Tis een beauty!
Laat maar komen op de volgende rit...
Laat maar komen op de volgende rit...