deurpanelen
- E10
- Moderator
deurpanelen
Mijn deurpanelen zijn voor de 2e keer onder handen genomen door KHM. De eerste keer hadden ze de verkeerde stof gebruikt achter de deurtassen en de stof was ook niet in het midden bij elkaar genaaid zoals dat origineel was. Daarnaast attendeerde Pet me erop dat de banen van de tas niet gevuld waren (nog bedankt daarvoor!). Ze zijn weer terug en nu wel naar tevredenheid.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Dame
Re: deurpanelen
Heel mooi gedaan. Hele mooie kleur voor interieur en ziet er strak uit
Langzaam maar zeker...

Langzaam maar zeker...
- Hirth
Top E10, juiste naad en backing, dat doen niet vele je na, mijn complimenten
- E10
- Moderator
Mijn ervaring is dat je altijd en overal heel duidelijk moet maken wat en hoe je het hebben wilt. Dat geldt overigens niet alleen bij onze auto's.
Ik geloof dat zelfs Autos Int de deurpanelen standaard in vol vinyl/leer maakt, dus zonder stoffen onderkant, terwijl dit toch ook een hele grote jongen is en zichzelf aanbieden als award-winner interiors. Maar op het eind komt alles goed, althans dat roep ik voortdurend tegen mezelf....
Ik geloof dat zelfs Autos Int de deurpanelen standaard in vol vinyl/leer maakt, dus zonder stoffen onderkant, terwijl dit toch ook een hele grote jongen is en zichzelf aanbieden als award-winner interiors. Maar op het eind komt alles goed, althans dat roep ik voortdurend tegen mezelf....
- Hirth
Zou nog niets een mijn driver naar AI brengen, denk dat dat genoeg zegt.......
-
Petwin wrote:Op elke menukaart in Amerika staat wel een "Award Winning Burger"...zegt niet zo veel. Ze lopen daar allemaal met AI weg... netjes, maar geen top en zeker niet 100% origineel.
Daarvoor moet je bij de nerds van dit forum zijn![]()
beste in US is inderdaad niet zelfde als ... origineel
een strakke kas = overal "bondo" op

Stefan